Tekstgrootte
Het team van De Parkschool bestaat uit 27 teamleden, Het grootste gedeelte staat voor de klas. Het team is onderverdeeld in drie leerteams.
Leerteam 1 : groep 1-2 en 3
Leerteam 2 : groep 4, 5 en 6
Leerteam 3 : groep 7 en 8
Het team van leerkrachten wordt aangevuld met een vakdocent bewegingsonderwijs en 2 vakdocenten theater. Alle leerlingen van groep 1-2 , 3 en 4 krijgen onder schooltijd theater en twee keer per week bewegingsonderwijs van een vakdocent. Sport en theater wordt ook door deze vakdocenten aangeboden in ons naschools programma.
Op De Parkschool Hebben we 2 onderwijsassistenten en een Remedial teacher die onze leerlingen die het nodig hebben ondersteunen in het leren. De onderwijsassistenten ondersteunen de leerkrachten in de groepen 1 tot en met 6. Voor de groepen 7 en 8 hebben we een tutor.
Het team van leerkrachten wordt ondersteunt door 2 Intern begeleiders. De intern begeleider kijkt met de leerkrachten mee in de klassen en samen trekken zij op om het onderwijs zo optimaal mogelijk in te richten voor alle leerlingen. Wanneer leren niet als vanzelf gaat, dan bespreken leerkrachten en intern begeleider met elkaar welke interventies nodig zijn. Als vanzelfsprekend worden ouders hierbij betrokken. De intern begeleider heeft daarnaast veelvuldig contact met externe partners, zoals o.a. het samenwerkingsverband PassendWijs.
Op De Parkschool werkt een conciërge met de taak om het onderwijs zo goed mogelijk in randvoorwaarden te voorzien. Zijn alle spullen aanwezig op school? Is het veilig in de school? Is het schoon in de school? Het werk van de conciërge is belangrijk. We hebben ook een administratief medewerker met de taak om alle administratie rondom de leerlingen in orde te houden. De administratief medewerker weet echt vanalles over de school en de leerlingen.
De directeur is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en sturing en houdt zich voornamelijk bezig met uitvoering geven aan het onderwijskundig-, personeels-, financieel en materieel beleid. De zorg voor het gebouw, het onderhouden van contacten met ouders, externe partners, de wijk en diverse instanties die betrokken zijn bij de school horen ook bij de taak van de directeur. Met het hele team werken we met veel enthousiasme en professionaliteit samen met de leerlingen en ouders.
1-2 A |
Lisa de jong, maandag en dinsdag / Marlies Langenbach, woensdag t/m vrijdag |
1-2 B |
Charlotte Heling, maandag t/m vrijdag |
1-2 C |
Mariska Ouwerkerk, maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag/ Vivian Timmermans, donderdag |
3 |
Sabine Meijnders, maandag en dinsdag |
3-4 |
Julie Lugies, maandag t/m vrijdag |
4 |
Annemarie van Horssen, dinsdag t/m vrijdag /Rob van de Kamp, maandag. |
5 |
|
6 |
|
7 |
Gijs Baten, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag/ woensdag, Jan Kuhlemeier |
8 A |
Doreen Jacobs, maandag, woensdag, donderdag en vrijdag/ dinsdag Jan Kuhlemeier |
8 B |
Irene van der Meij, maandag t/m vrijdag |
Extra ondersteuning:
Leerkracht Plus |
Sabine Meijnders, Vivian Timmermans, Rob van de Kamp |
Gedragsspecialist werkzaam in |
Sabine Meijnders, woensdag t/m vrijdag |
Onderwijsassistent groep 4 t/m 6: |
Linda van der Leeden, maandag, dinsdag, donderdag |
Onderwijsassistent groep 1-2: | Sharon Pastoors, maandag, dinsdag en donderdag |
Tutor Bovenbouw: | Wim Epskamp, dinsdag t/m vrijdag |
VVE coordinator |
Sharon Pastoor/ woensdagmorgen |
Coordinator naschoolsaanbod/ cultuurcoordinator:
Coordinator naschools aanbod | Megan Diesveld, dinsdag t/m vrijdag |
Anders:
Administratie: | Deborah Kemphuis maandag, dinsdag en donderdag |
Conciërge: | Kees Westervelt, maandag, woensdag en vrijdag |
IB-er,s: |
Paula Smaling, maandag t/m donderdag |
Theaterdocenten: | Sanne Bant, dinsdag en donderdag Sabine van Boven, dinsdag |
Vakleerkracht gym: | Joep Martens, maandag, woensdag en donderdag |
Remedial Teacher |
Annette van Zeben, maandag en donderdag |
Directie: | , maandag t/m donderdag |